lørdag den 3. november 2018

Lær om lørdagen er om en uge

Hej patchwork-ven

Har du husket, at næste weekend er der åbent hos mig i BaliQuilt?

Lørdag fra kl. 10 - 13 med "Lær om lørdagen". Her kan du se en ny teknik eller værktøj. Det koster ikke noget at deltage og jeg viser det flere gange. Du kommer bare.

Søndag fra 11 - 16 med Sycafe. Hvis du vil deltage, så skal du lige tilmeldes. Vil du kigge ind og måske handle, så kommer du bare.

Jeg har skrevet ud om dine interesser. Eller at du kan opdatere dine oplysninger hos mig. Det er i stedet for en masse ventelister på min computer. Så sørger du selv for at blive skrevet op. Jeg bruger fx ventelister til mine ture. Og til resteklubben. 

Det betyder, at når der er noget klar til det, så sender jeg besked ud til jer, som har tilmeldt sig den venteliste. Du kan opdatere dine oplysninger her. Du er altså ikke forpligtet til noget, men har vist interesse. 

Er du ikke tilmeldt nyhedsbrevet, så kan du gøre det her. 

Ellers er vi jo i gang med en ny måned, det betyder nye nyheder. Der er lidt af hvert at kigge på. Og som altid har jeg fundet stoffer, der passer til de nye. Det hjælper dig, når du skal vælge. Fordi du så er sikker på, at de passer sammen. Selvom vi gør alt for at billedet er retvisende, så kan vi ikke gardere os mod alle skærmopløsninger. 

Så klik på stoffet og nede nederst på siden vil du kunne se, hvilke stoffer der matcher perfekt til. Kontakt mig som altid, hvis du har spørgsmål. 

Hav en skøn weekend og husk - Et sting om dagen, det hjælper på sagen!

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.