lørdag den 18. august 2018

Er du en skildpadde?

Kære patchwork-ven

Endnu er uge er næsten slut, uha da - tiden går stærkt. Og sådan er det med mange ting her i livet. Fx tilbud, der er nemlig lukket for tilbudshylden, mens jeg arbejder på at fylde den op igen. Mon du var hurtig der?

På lørdag kører jeg med en busfuld quinder til Odense for at se patchwork, der er stadig ledige pladser. Til gengæld er der optaget på både turen til Alsace og Prag. Men Karlsruhe - ja der er stadig plads. Så er du kvik, så reserverer du din plads nu.

Denne uge bød på sæsonens første sycafe, det har jeg virkelig savnet. Og her er skildpadde-tempo virkelig ikke smart ved tilmelding. Det går nemlig stærkt med at få fyldt pladserne.

Jeg arbejder lige nu på projekter, som går stærkt. Noget hvor du nemt og enkelt får et projekt færdigt. Hvor du kan bruge rester fra din egen skattekiste til flotte ting til dig selv eller til gaveskuffen. Hold øje med webshop og nyhedsbrev, så du kan slå ned som en ninja og tilmelde dig - mens der er plads.

Kan du have en skønherlig fortryllende god weekend. Og få nu syet lidt, vejret er lige til det. 


Glade hilsner
Laila
BaliQuilt




1 kommentar:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, ih.., hvor ser det bare HYGGELIGT ud, man kan næsten høre både hyggelig snak og snurren af symaskiner, skønt!! Jeg glæder mig også til at få syet lidt igen, både noget nyt, og noget på de ufo`er, der stadig ligger og venter. Og jeg glæder mig også til det nye Block Magazine. Mange glade hilsner fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.