lørdag den 26. maj 2018

Menuen er sat til festen om en uge

Årets hyggeligste marked

Om en uge så er det første åbningsdag for Kreativt MidsommerMarked. Det er fjerde gang, det afvikles. Og jeg glæder mig hver gang som et lille barn til at alle de skønne patchworkere, som kommer på besøg. Det er årets fest for mig. 

Papper til menuenMenuen er sat 
Igen i år vil du kunne købe nuggets, forårsruller og durumruller hos mig. Det er min fest-menu. Og oversat til patchworsk - så kan du stoffer i forskellige mål:

  • Nuggets (30 cm stof)
  • Forårsruller (1 meter stof)
  • Durumruller (3 meter stof)
Alle stoffer er i fuld bredde og til en vanvittig god pris. Jeg har sorteret og skrællet af papper sidste uge sammen med et par gode hjælpere.

Du kigger forbi, så finder jeg også et stykke til dig.
For dig som ikke kommer til fest, så vil der blive tilbudt samme menu i butikken senere. Men det er resterne, så prøv at komme til MidsommerMarked. Det kan godt betale sig.  


MidsommerMarked er også på facebook
Facebook er god til hurtige opdateringer, når der sker noget. Derfor har MidsommerMarked også sin helt egen facebookside. Hvis du vil have nyt fra den, så klik her og giv den et "like" og husk også at klikke "følger". Så er du sikker på at få besked, når der sker noget.
Og hvem søren vil gå glip af noget, jeg vil ikke . 


Rigtig god weekend

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt




1 kommentar:

  1. I.R.
    Hej Laila! Mange tak for puslespillet, og undskyld forsinkelsen, vi er lige kommet hjem fra en dejlig solskinsuge på Bornholm. Det ser herligt ud med alle de damer, der er "på stoffer", og jeg glæder mig til Midsommermarked i år, det når vi heldigvis. På gensyn, masser af hilsner, og på gensyn Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.