lørdag den 17. marts 2018

Sådan skærer og syer du lukkekanter

Kære Patchwork-ven

Måske har du ligesom mig overvejet et højskoleophold. Og af forskellige årsager ikke nået det. Endnu. En uge er lang tid at være væk. Det koster for en uge. Og så videre. 

Mange lukker ned for sommeren, men jeg har besluttet at åbne for flere aktiviteter. Det viser sig jo hver sommer, at patchworkere syer året rundt. Så jeg er mega stolt over at kunne fortælle dig om Sommer-Akademi. Dem fortæller jeg mere om længere nede.

Webshoppen har fået en kraftig make-over. Og er forhåbentlig blevet mere overskuelig for dig uanset om, du sidder ved computer, tablet, Ipad eller mobil. Lad mig endelig høre din mening om det nye udseende.



Sidste lødag var det åbent hos mig og der viste jeg en smart lineal til at skære og sy perfekte lukkekanter efter. Jeg har nu lagt en video på Youtube, hvor du kan se eller gense demonstrationen. Er du med i min facebookgruppe BaliQuilts Venner, så kan du også der se videoen og downloade en gratis vejledning på dansk. Den får du naturligvis også med, hvis du køber linealen.

Lige nu er jeg i tænkeboks over emne til næste gang Lær Om Lørdagen. Har du et ønske, så hører jeg gerne fra dig. 


Kan du have en rigtig skøn weekend.
Glade hilsner
Laila
BaliQuilt




2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, det er hyggeligt, og rigtig mange tak for demoen også, den var go`! Det er en smart lineal, jeg tror den kan bruges til mange andre ting også, mon ikke? Fortsat rigtig god weekend, det bliver spændende at se, hvad du finder i tænkeboksen! Masser af hilsner, Inger.
    P.S. Er det kun mig, der lægger puslespillet efterhånden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      Tak for kommentaren, det er så dejligt. Jeg kan se, at rigtig mange besøger siden. Men der er desværre ikke så mange, som har tid til at skrive lidt. Det er ellers så hyggeligt.
      Og jeg ved, at mange lægger puslespil. Og det er skønt.
      Prisen er bare en hilsen, men jeg ved ikke, om det er fordi det er bøvlet at skrive.
      Hav en skøn dag, Inger og tak igen for kommentaren

      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.