lørdag den 2. december 2017

Vil du også gerne høre, når det går godt?

Kære patchwork-ven


Quilten her er syet af Gerda fra Slagelse. Den er syet i hånden over pap. Og den er stor. 


Et meget flot stykke arbejde. Tusind tak fordi jeg måtte se den. 


Og så til noget helt andet. 

Forleden fik jeg en dårlig anmeldelse på Google. EN stjerne - ingen begrundelse og fra et navn, jeg ikke kendte. Og hvad så, tænker du måske.

BaliQuilt bliver anmeldt mange steder. På facebook kan det gøres på BaliQuilts egen side. Trustpilot har også en pæn samling anmeldelser. Og så er der Google, hvor der altså også kan postes en anmeldelse.

Anmeldelser har jeg det selv lidt blandet med, når jeg selv har handlet et sted og bliver spurgt om at anmelde. Men jeg gør det. Fordi jeg jo også spørger om en anmeldelse. Og selv stort set altid læser andres anmeldelser, inden jeg handler et nyt sted. Så anmeldelser betyder noget.

Og måske har du det lige som mig. Du vil (selvfølgelig) også helst høre, når du gør det godt. Og langt de fleste anmeldelser er faktisk gode. Men så kom den ene. BUM. Humøret dykkede lige.

Jeg ville bare gerne have vidst, hvad kunden havde oplevet, som var en stjerne værd. Men det får jeg nok aldrig at vide. Så kan jeg ikke gøre det bedre eller anderledes.


Men ved du hvad? Jeg har tænkt over det. Og den ene skal sørme ikke skygge over de rigtig mange fine og flotte anmeldelser, jeg har fået. På ingen måde. Så jeg har rystet den af mig og når nyhedsbrevet er skrevet færdig, så vil jeg glemme den. Basta.
Rigtig god weekend til dig. 
Glade hilsner
Laila
BaliQuilt


PS Puslespillet skal du ikke snydes for, det er lige her under. Rigtig god fornøjelse. 


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Allerførst: Hundrede stjerner herfra!!!
    Tak for puslespillet, det er bare SÅ hyggeligt! En rigtig fin quilt, sikke et flot tæppe, og et flot og stort arbejde, Gerda har haft. Tak fordi I deler, Mange hilsner Inger

    SvarSlet
  2. Hej Inger

    100.000 gange tak til dig for dine altid søde kommentarer. Og den meget flotte anmeldelse på Trustpilot, som jeg ikke kan finde længere. MEn jeg blev super hamrende stolt og glad, da jeg så den.
    Glade hilsner
    Laila
    BaliQuilt

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.