lørdag den 18. november 2017

Tegn dine quilts sammen med andre kreative quinder





Electric Quilt er lige kommet med en ny version, som er nummer 8 i rækken. Jeg har været med siden EQ4. Det er sjovt at lege med forskelllige designs og kunne designe egne mønstre.

Jo, programmet er på engelsk. Men du er ikke alene. Jeg har på facebook en gruppe, Electric Quilt Skandinavien. Her kan du spørge om alt og der er altid et svar klar til dig. Og ellers så finder jeg et svar til dig.

Du kan komme på online-kursus i programmet, så du kommer godt i gang med det få det brugt. Det er også på dansk. Det er nemlig mig, som underviser.

Lige nu kan du få 10 % i rabat OG få introduktionskurset med i købet. Det har en værdi af 299 kr. Tilbuddet gælder til og med søndag den 19 november. 


Hav en fortryllende god weekend, vi ses lige pludselig. 
Glade hilsner¨
Laila
BaliQuilt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.