lørdag den 10. december 2016

Er du dit kvikkeste jeg?


Kære patchwork-ven
Er du dit kvikkeste jeg? Det er jeg ikke altid og det er vist meget almindeligt - bilder jeg mig ind.

Men hvis vi hver dag gør det bedste, vi kan. Ja så kan vi ikke gøre det bedre.

Ingen grund til at "bladre" tilbage i livets bog og lede efter de næst kvikkeste dage. Vi kan ikke ændre fortiden, men blive ved at forsøge det bedste vi kan tillagt vores erfaring.

Status-jule-salg
Kvik skal du være for at få lagt hænderne på stofferne i julestatus-salget. I weekenden kan du nemlig købe julestoffer og få 40 % rabat, mindstesalg er 1 meter ellers normalpris. Og alle øvrige stoffer får du minus 20 % på. Her er mindstesalg ½ meter ellers normalpris. Tilbuddene gælder lørdag 10. og søndag den 11. december 2016.

Ikke så ringe, vel.  Og så jeg har endda åbent i dag fra kl. 10 - 14. Hvis du som de fleste gerne vil "se" stofferne live. Men webshoppen er åben og sat på tilbud indtil søndag kl. 23.59.

Kommer du i butikken, så kan du få fatquarters med minus 20% ved køb af minimum 4 stk. Der skæres ikke ekstra fatquarter denne dag.

Du kan kigge på stofferne her 


Quilten herunder er syet og quiltet i hånden af Kirsten Olsen, som kommer i sycafeen. Et stort smukt stykke arbejde. Ingen tvivl om, at Kirsten har været meget kvik her. Hvis jeg er kvik på mandag, så kommer der en beskrivelse til syning af den er bloggen. 

Kan du have en skønherlig weekend og mon ikke, du også skal sy lidt ❤

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.