tirsdag den 1. marts 2016

Gratis blok - kan du se den?

Lidt leg med EQ, der er en enkelt blog i denne quilt. Kig godt efter og lad mig høre dit bud på, hvad det er for en blok. Jeg elsker at lege med mønstre og blokke i EQ, give dem forskellige farver og se, hvad der sker. Her synes jeg, at blokken "forsvandt". Men på den gode måde. Du kan ikke lige regne ud, hvordan den er sat sammen. Eller er det bare mig?
Nå, det er det måske.
Men det er en sjov leg, som jeg kan hygge mig meget med. Du får et billede af blokken også. Og du kan endda downloade mønstret til den helt gratis. Det er gjort klar til syning over pap eller på amerikansk, det betyder, at du får delene med. Jeg har gjort sømrummet lidt større, men det kan du selv skære væk, hvis du vil have det mindre.
Den kan selvfølgelig også sys på maskine. En nem blok, men ikke lige når man ser den i quilten, vel.
God fornøjelse med blokken.
Glade hilsner
Laila
BaliQuilt










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.