torsdag den 12. september 2013

Quiltecd'er med hundredevis af quiltemønstre

Jeg vil gerne fortælle lidt om quiltecd'erne fra Quiltmaker, det vil jeg, fordi jeg ofte hører sætningen: "Jeg aner ikke, hvilket quiltemønster, jeg skal bruge på denne quilt". Så sker der tit det, at den (quilten) ender i en kasse, pose eller et hjørne og venter!

Måske kommer den frem i lyset og måske ender den sine dage som UFO, det er rigtig ærgerligt. Derfor får du en lille intro til quiltecd'erne. Du sætter cd'en i computeren og så installerer den sig. Lægger cd'en væk igen og frem over har du programmet og alle mønstrene installeret på computeren.

Se i videoen, hvordan det fungerer og skriv, ring eller kom forbi, hvis du vil vide mere.



Har du lyst til at se på cd'erne med det samme, kan du klikke her. 

Husk at deltage i månedens leg med farver og i lodtrækning i quiltersjov på fredag.

1 kommentar:

  1. Tusind tak Laila, for den dejlige video,nu kan jeg efter at have haft nogle af programmerne, finde ud af hvordan jeg ændre størrelsen af skabelonerne.
    Måske giver jeg for hurtigt op, men når jeg først skal oversætte alt det engelsk, så opgiver jeg på forhånd, så tusind tak.
    Kærligst
    Mona Schnefeldt

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.