tirsdag den 16. juli 2013

Ferie og forkortelser...

Ferietid er det helt sikkert for øjeblikket, der er stille på patchwork-fronten. Og det er der ikke noget i vejen med, vi skal holde lidt fri og sommervarmen indbyder ikke altid til at sidde og svede ved symaskinen, vel.

Jeg er taget til Manchester resten af ugen, holder lidt fri og arbejder lidt på min elskede computer, som følger mig stort over alt. Men hovedårsagen til mit besøg er, at min mand arbejder her ovre og havde point nok til en flybillet. At der så kun er små to timer til York og et quiltemuseum, ja det skader ikke ligefrem. HAHA.
Der er varmt her, meget meget varmt. Her på værelset er der tredive grader, så ventilatoren kører på fuld styrke. Jeg har været ude på nogle små gåture, blandt andet til Asda, som er et stort supermarked. Der skulle provianteres, frugt og vand og sørme om, der ikke også var et patchworkblad. Dejligt. Så kan det undersøges, om der lige tilfældigvis skulle være en udstilling i nærheden.

Mange af mine butikskolleger holder lukket hele juli eller store dele af den, netop fordi der er stille på quiltesiden. Jeg har valgt et par lukkedage i år og ser frem til feriebesøg, når quiltere tager ud i sommerlandet.



Jeg faldt over en sjov oversigt over forkortelser, som jeg vil dele med jer. Jeg synes godt om vombat, hvad er mon din favorit?

2 kommentarer:

  1. Hej Laila! Ha, ha, den er sjov! Min favorit er PHD, den er da fin! Hør bare: "En UFO? Nej da, jeg har jo en PHD!" Rigtig god fornøjelse i Manchester, håber du og din mand får tid og energi til at få set jer omkring i sommervarmen, mange hilsner Inger

    SvarSlet
  2. Hej Inger
    Ja, den tænkte jeg også på. PHD det lyder da af noget. Der er tæt på tredive grader her, men jeg har været i York i dag og se Quiltemuseet.

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.