fredag den 3. maj 2013

Expo Veldhoven

Vi sidder på værelset og afventer, at Expo Veldhoven åbner her kl. 10.00. Der har ikke været eget aktivitet at spore på hotellet. Vi har set en enkelt quilt hængt op, men jeg forventer mig noget i stil med det danske træf. Antallet af butikker ligger omkring de 40, de fleste fra Holland, men også tyske, et par engelske, en belgisk og lidt andet. Det bliver spændende at se, om ikke de skulle have noget med, som vi ikke har set før.

Udstillingen rummer deltagere fra mange forskellige lande, Belgien, Holland, England, Israel, Australien, Italien, Frankring, Schweitz og USA. Det glæder jeg mig til at opleve. Du kan læse mere om Expo Veldhoven her. 

Mon ikke dagens puslespil kommer til at have et billede fra udstillingen? Husk, du kan nå at deltage i ugens quiltersjov helt frem til kl. 17.00 i dag, før slutter expo ikke ;)
Du finder quiltersjov ved at klikke her. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.