tirsdag den 14. august 2012

Messe i Vejle

Tekstilmesse i Vejle var her i weekenden og sluttede i går, der besøgte jeg messen. Rigtig meget garn og meget lidt stof samt en smule tilbehør. Men det var inspirerende og alle var meget imødekommende. Ja, de skal jo også sælge, det ved jeg. Der var blandt andet gratis kaffebar og et sted gratis smoothiebar. De kunne lære noget på det danske træf, det er jo de besøgende, der er de vigtigste, ikk!
Coats, som blandt andet har Kaffe Fassett, havde en flot front med tre smukke stole. Dem måte jeg "snuppe" med hjem, måske stolene i mit lille kursuslokale skal forgyldes lidt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.