torsdag den 24. maj 2012

En blok hver dag - blok 123

Dagens blok hedder "Sickle", det betyder segl eller krum kniv. Hm, den kan jeg ikke lige forklare eller se sammenhængen der, men måske kan du. Blokken måler 12" og er bygget op som fourpatch med lidt variationer.

Jeg har taget hul på de nye stoffer fra Shabby Chick, Garden Rose. De er sarte og smukke. Havde en ide om, at de kunne gøre sig sammen med Blossom, hvor der er mere knald på. Det bliver senere på en anden blok.

Sådan så den oprindelig blok ud på kalenderen, Quilters Block a Day. Meeeen, jeg må da lige prøve noget. Vent lidt...............................................







Se lige her, den kan jeg bedre lide. Balancen er bedre efter min mening. Ja, der har lige sneget sig et stofmærke frem, men der er ikke tid til at rette. QuilteTV og sofa kalder ;))

4 kommentarer:

  1. Ja, din er helt klart bedre. Pragtfulde stoffer. Lige mine farver. Skønt du er tilbage. Når sofaen kalder, må man ikke lade den vente.Hilsen Jane.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jane. Jeg er også mægtig glad for at have fundet tid til blokke igen.

      Slet
  2. Jeg kan heller ikke få øje på nogen segl eller krum kniv, blokken ser da blid og venlig ud, især med de lækre stoffer, du har sat i! Dejlig blok! Det var dejligt at se stofferne i virkeligheden i din lille, hyggelige butik, tak for i dag, Laila, Og tak for kaffe! Mange hilsner Inger P.S. Det var smuttet for mig, at du også havde lavet en blok i går, derfor har jeg færst kommenteret den i dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, Inger. Det var rigtig dejligt at hilse på dig i virkeligheden. Tak fordi, du tog vejen fra Fakse til Korsør.

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.