lørdag den 7. april 2012

En blok hver dag - blok 97

Dagens blok hedder "Double X" og måler 12", endnu en spændende blok. Jeg har ikke fulgt den oprindelige blok i forhold til stoffer, ´blokken er brugt som hjørneblok. Her skulle den gøre sig bemærket og "kalde" på de andre i flokken, så det var nødvendigt med små justeringer.

Dagens blok har jeg kombineret med nogen af de andre fra den forløbne uge til en quilt. Quilten er i en god størrelse til slumretæppe eller kan anvendes til en halvandens mands seng. Jeg tror, den skal sys - snart!
Hm, der var noget, som generede mig ved den. Først da den var lagt på her, kunne jeg se det.

Jeg ændrede på stoffet i hjørneblokkene og se nu - SÅ er den god ! Synes jeg......


Utroligt, hvad farver betyder. Det holder aldrig op med at overraske mig. Kig forbi igen i morgen til en ny blok og nye stoffer.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, den er fin! Jeg kan godt lide, at den er så glad og uhøjtidelig med de farvestrålende stoffer, skøn og hyggelig quilt. Mange hilsner Inger

    SvarSlet
  2. Ja, jeg skulle kigge længe, for at se den farve, du havde byttet ud. Men den er helt klart bedre.Flot quilt. Hilsen Jane.

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.