fredag den 6. april 2012

En blok hver dag - blok 97

Dagens blok hedder "Double Cross" og måler 12", den har jeg glædet mig til. Det er en virkelige spændende blok med ligesom en stor trådrulle i midten. Jeg satte den hurtigt sammen med "Crown of Thorns" og det ser da ikke så ringe ud, endda !

Stofferne er stadig Blossom.

Fredagssjov, det er også i dag. Men du får lige en ekstra chance til at skrive en kommentar. Dejligt at læse om udsigter fra Danmark og Tyskland.

Jeg satser på lidt weekend-fornøjelse i morgen, men du er sikkert optaget af påskefrokost eller lignende.

3 kommentarer:

  1. Det er en fin blok, og det er en rigtig dejlig quilt, du har "digtet", Laila! God ide, skønne og glade stoffer, hvad kan man ønske mere? Mere tid? Mange hilsner og fortsat god påske, Inger

    SvarSlet
  2. En flot blog sammensætning, rar at se på i dette kedelige vejr.. En glad en :-)

    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Friske dejlige farver, man bliver glad i "ægget"... Hilsen Jane

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.