torsdag den 8. marts 2012

Gavekort med tak


Jeg er så glad for mine "likes" på Facebook og jer, som får mit nyhedsbrev og jer som følger mig her på bloggen. Tusind tak for det. Jeg er lykkelig for min beslutning om at åbne BaliQuilt og håber at få endnu mere tid til det frem over. Jeg har så mange ideer, jeg gerne vil afprøve.

En konkurrence med lodtrækning om gavekort blandt ovennævnte tre sker 1. april (og det er ikke en aprilsnar). Så kære venner del dette indlæg, så ideerne kan blive til virkelighed.

Tilmeld dig nyhedsbrev - www.baliquilt.dk
Følg mig på bloggen www.laila-mogensen.blogspot.dk
Giv en "like" på facebook www.facebook.dk/baliquilt

Tre steder - tre chancer - del dette link på din facebookside, på din blog, fortæl om det, så flere ser det.

Tak for hjælpen.

Glade hilsner
Laila

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.