torsdag den 29. december 2011

Mystery Quilt

Der må være andre, som er lige så quiltetossede som mig! Jeg kan da ikke være den eneste, som syntes, det er helt fantastisk sjovt at sy en mystery quilt nytårsdag fra sidst på eftermiddagen. Jeg har været med to gange.

Mary Mayhems mysteryquilts løber af stablen hvert år og det eneste, som kendes inden er, hvor meget stof der skal bruges og hvordan du skal skære. Der er gode anvisninger på valg af stof, hvis det fx. ikke må være meget mønstret.

Hent de første anvisninger her.

Jeg har valgt en meget lys blå som min lyse, en meleret blå som medium og en strimmelpakke til medium-dark. Der er sorteret lidt i dem.

Nytårsdag er jeg på, skriv meget gerne kommentarer eller spørg til vejledningen. Der afsløres nyt hver time. Der trækkes også lod om præmier, måske skulle vi have vores egen lodtrækning ;))

Surely there must be others as crazy as I am about quilting. Someone woho finds it fun to quilt on Newyear Day. Mary Mayhem holds a mystery quilt every year this day, I've been taking part twice. All you know is the fabricyardage and some advice on which to choose.

Get the First installments here

I've chosen a very light blue as my light fabric, a medium blue and a jellyroll with blues and greens. Did somew sorting there.

I'm online Newyears Day, please follow along and make a comment, I love it!

1 kommentar:

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.