tirsdag den 22. november 2011

Juletræs-grydelapper

Søndag havde jeg sat tid af til syning, det bliver ikke til meget, efter jeg åbnede BaliQuilt. Men jeg er sikker på, det kommer igen. Og dagens program var da også relateret til BaliQuilt, nemlig søde grydelapper til julen.

Det blev til disse juletræsgrydelapper, som måske skal have lidt pynt på også, det bliver næste udgave.

Næste projekt er Karen Kagekone, som også er en grydelap. Hun har drillet lidt med størrelsen, kvinder er jo tit hemmelighedsfulde omkring deres vægt. ;)) Men jeg tror, der er fundet en løsning nu. Skønt at have projekter i gang både på bordet og i hovedet.

I had planned to get some sewing done on Sunday. I don't get to do that a lot after opening BaliQuilt. The plans for the day also related to the shop. Potholders for christmas formed as a christmas tree. I think they will have som hearts on as well. That'll be next time.

I have plans about a gingerbread potholder, but am having trouble about the size. Women aren't always open concerning their weight ;))I do think that I've found a solution now. Always nice to have projects on the table and in the head as well.

1 kommentar:

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.