mandag den 21. november 2011

Blueberry Hill - fantastisk flot quilt

3 kommentarer:

  1. Hej Laila,
    den er sjov, jeg maa indroemme at jeg brugte 18 min paa at samle quilten ;o)
    Hvor finder man saadan noget, jeg vil ogsa gerne have et puslespil paa bloggen, ren afslapning ☺
    KH
    Bente

    SvarSlet
  2. Hi Laila,
    jeg har fundet ud af det, tak for ideen jeg elsker
    puslespil ☺
    kh
    Bente

    SvarSlet
  3. Hej Bente
    Du må vist øve dig lidt ;))
    Du laver dem her: http://www.jigsawplanet.com/
    Nemt, sjovt og så er det gratis.
    God fornøjelse
    KH
    Laila

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.