søndag den 3. april 2011

Dagmarquilterne udstiller

Søndag bød på årets første udstilling, nemlig hos Beobeo hvor Dagmarquilterne udstillede på høloftet. Der var mange smukke quilts og endnu en gang nye ideer at bringe med hjem. Det kan være belastende, men tænk hvis jeg en dag skulle sige: "Jeg ved ikke, hvad jeg skal i gang med nu?" Så kan der lige så godt blive slukket helt for knappen, for så er jeg nok død.
Nyd de smukke billeder, som jeg er sikker på, at Damarquilterne gerne vil vise frem, også her....

Sunday was the day for the first show this year. I went to Beobeo, where "Dagmarquilterne" was having their show at the "hayloft". There were so many beautiful quilts and yet more and new ideas to bring home. It might seem exhausting, but try imagine one day having to say: "I really don't know what to do now?". Then someone might as well turn me off, because then I must certainly be dead already!
Enjoy the wonderful pictures, which I'm sure the "Dagmarquilters" would love to show off again here...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.