søndag den 27. marts 2011

EQ BOM marts

Symaskinen har været stille de seneste par uger, men lidt fik den lov at bestille i dag. Det må være tid for marts blokken i EQ-BOM. Jeg skrev skærevejledning ud og skar, tog et billede og begyndte at sy sammen. HM, syntes det hele var lidt småt. Og først der, kom jeg i tanke om, at det er edder vigtigt at holde øje med størrelsen på den blok, jeg skriver ud til. Den fejl har jeg faktisk gjort en gang før, løsningen er bare at ændre målene i EQ, skrive vejledning ud igen OG skære forfra. Så er det (måske) lært!
Blokken er næsten syet sammen og bliver da fin. Det er stofferne fra New York, som blandt andet anvendes.

My sewingmachine has been quiet the last couple of weeks, but got to work just a bit to day. It was time for the EQ-BOM march block. I printed the cutting directions, cut the fabric and started sewing together. HM, thought it looked a bit small. And just then, not earlier, I remembered how important it is to watch the block size. I've made this mistake once and the only thing to do, is to adjust the size, print and cut again. Then I will (maybe) do it right!
The block is almost done. I'm using the fabrics bought in New York.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.