søndag den 20. februar 2011

Mug rug swap


Jeg blev fristet i dag og også lidt udfordret. Tog imod og meldte mig til en swap. Der skal sy en mug rug, som er en kaffeserviet. Der bliver udstukket nærmere regler senere, men der skal byttes med en. Os som skal bytte, kan maile sammen og finde ud af hinandens interesser for at designe en mug rug specielt til denne anden person. Nå, jeg afventer.... Der er åbent for tilmelding frem til 28. februar.

I got tempted and challenged to day. Took the challenge and joined a swap. I have to make a mug rug and swap it with some one else. We get to mail each other and find out our interest in order to create a more personal mug rug made specially for the other person. Well, I'll wait for further instructions..... It's open until February 28. ;))

2 kommentarer:

  1. Ja, det er også noget jeg går og samler lidt mod til at melde mig til, så det bliver nok ikk endnu. Men held og lykke

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at se, hvem vi skal bytte med og ikke mindst at se de mange forskellige.
    Har netop set den lille film med quilte fra forige indlæg - skøøønt og dejlig musik.
    Ha' en fin aften :-).

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.