mandag den 3. januar 2011

Patchwork Nordlicht

Den sidste butik, vi besøgte i Tyskland, var Patchwork Nordlicht i Harissle. Den kørte vi til på turen hjem onsdag den 22. december. Jeg havde truffet dem på Dansk Patchwork Forenings træf i Skærbæk 2010. Kerstin åbnede butikken netop, som vi ankom. Det er da timet og tilrettelagt, ikk. 
Butikken er i to små lokaler, men lys og indbydende og virkelig meget at se på. Jeg blev fristet her og købte lidt stof, et mønster, bog mm. Kerstin havde også et meget spændende kursusprogram, som jeg helt sikkert vil benytte mig af. Turen tager under normale vejrforhold kun to timer. For os tog det så lige fem timer på grund glatte veje. ;((

The last shop visited in Germany, was Patchwork Nordlicht in Harissle. We drove there on the way home wednesday 22. december. I've met the shop on Dansk Patcworkforenings festival 2010 in Skærbæk. Kerstin opened the shop just as we arrived, perfect timing.

Two small rooms, light and really nice surroundings and lots of stuff to tempt a quilter. I bought fabric, pattern, book and..... Kerstin also had an quite interesting list of workshops, which I'll attend, that's for sure. The trip normally takes two hours from my home, this time we spend five hours due to very bad weather. ;((



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.