tirsdag den 4. januar 2011

Mystery Quilt 4

Min mystery 133 hænger stadig på designvæggen og jeg tænkte lige på, om den mon kunne blive en løber?? Hm, da jeg så lagde billedet ud her, så kunne det måske være en ide at sætte blokkene på spidsen. Men hvordan ser det så ud? Ja, jeg må prøve og så tage den endelig beslutning, så mysteriet kan blive færdig.
Hvem siger, det er nemt at være quilter?

My mystery 133 is still hanging on the designwall and I was thinking, could it turn out as a tablerunner??? Hm, as I posted the picture here, I think it might be an idea to set the blocks on point. But how will that look? Well, I'll have to try and then take the final call to finish the mystery.
Who says it's easy to be a quilter?
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.