tirsdag den 25. januar 2011

Maraton

I går lykkedes det så at få syet fire blokke fra maraton-projektet færdig. De skal nu samles og forhåbentlig efterfølges af to mere. Jeg tænker på at bruge det som slumretæppe. Men ved ikke helt om, det er synd for mønsteret, som er så fint symetrisk. Det kan jeg jo kun finde ud af ved at prøve, så jeg skærer lige til et par blokke mere. Men begynder med det grønne og sorte, for det skal helt sikkert anvendes som slumretæppe.

I dag ankom nyt katalog fra Keepsake Quilting USA OG de to bøger. Det vender jeg lige tilbage til, når jeg har savlet færdig i dem ;))

I managed to sew all four blocks from the maraton-project yesterday. Now they have to be joined and followed by two more. I want to use the quilt as a lap quilt in my coach. I don't think lap quilt is the correct word, please make a comment to help on the right term ;))
I don't know if it will look good with the extra two blocks, but I only know it after trying. I'll be cutting out for fabric for the blocks starting with the green and black quilt. It's for sure that this quilt will be used as a lap-quilt.

Today a new spring catalog from Keepsake Quilting USA AND the two new books arrived. I'll be back when I've have finished drooling over them ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.