onsdag den 7. juli 2010

MC-tour patchwork 2

Onsdag bød også på MC-tour og besøg af to andre butikker. Jeg kørte sammen med min veninde Birgitte til Dianalund, hvor Troldestoffer er åbnet for ikke så længe siden. En flot butik med mange stoffer og en fin udstilling af quilts fra Jakobine. Der var også en konkurrence med gæt af hvor nåle, der var i et glas. Hm, den var svær. Vi tror, der var flere tusinde.

Derefter fandt vi en rasteplads, hvor vi spiste vores madpakke og nød en onsdagssnegl og en kop kaffe. Fyldt med ny energi er vi klar til at finde KHN-Design i Hørve.

Birgitte foran KHN-Design, som er flyttet til større lokaler. Jeg har ikke set butikken før, men her var stoffer, tilbehør, mønstre og garn over alt. Systemet kunne jeg ikke helt gennemskue, men også her blev det til lidt til lageret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.