onsdag den 14. januar 2009

Tablerunner for Valentines Day

In February I'll be showing my guildmembers how to sew this tablerunner. The original pattern has light and dark pink instead of the orange. It turned out a bit "wild" but will probably be tamed when adding the binding, which is black. I also think I'll do the quilting in black.
The original pattern also had applicated daisies, mine will have hearts in red.

In Danish: I februar skal jeg vise, medlemmerne i Symus, hvordan de syr denne løber til Valentinsdag. Det originale mønster brugte en lys og mørk pink i stedet for mine orange. Det blev en "vild" løber, men den vil nok blive tæmmet lidt, når den sidste afsluttende kant i sort kommer på og quiltningen havde jeg også tænkt skulle være sort.
Det oprindelige mønster havde applikerede margueritter på, min skal have hjerter i rødt.

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Bright and nice looking.......your block 10 is great too...I am excited to get mine finished...just a few more days and we will have the 11th block...Margo in Maine

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.