torsdag den 8. januar 2009

Finally !

Finally, I got to finish block 8!


It's has been a hard one, number 8. Doing it over and over again and still, I think it has to remaked. But for now I'm ready for number 9 and 10 to been made before Judy launches block 11 in February.

In Danish:
Endelig, fik jeg blokken færdig!
Det har været hårdt at få denne blok færdig, den er pillet op mange, mange, mange gange. Og alligevel tror jeg, at den skal sys om. Men jeg er klar til blok 9 og 10, så de er klar, inden Judy lægger nr. 11 ud.

My scarf also got finishedThis being my first attempt to work with that material, I find the result quite good. It is to short for a "real" scarf, but now I know how to make The Perfect One.

In Danish:
Mit tørklæde er også blevet gjort færdig
Mit første forsøg med vandopløselig plastik, så det er ok. Det er for kort til "rigtig" at være et tørklæde, men nu ved jeg, hvordan jeg skal sy det "perfekte".


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.