lørdag den 23. november 2019

Julekalender - altid hyggeligt

Julen nærmer sig og ligeledes julekalender. For de fleste patchworkere er det overstået med at åbne julekalender. Vi syer i stedet sokker eller kalender til børnebørnene. Men at åbne dagens låge er da en hyggelig ting.

I et par år havde jeg en adventskalender hos BaliQuilt, det har jeg ikke nået i år. Men har besluttet, at I ikke skal snydes for en kalender. Den bliver bare online i stedet. En låge hver dag - et spørgsmål og en chance for at vinde dagens gave.

Lyder det ikke bare hyggeligt?

Skriv gerne en kommentar på bloggen, hvilken julekalender kan du huske. Eller skriv et opslag på min facebookside eller i min gratis gruppe.  Det bliver sjovt at se, hvilke kalendere der kan huskes.

Jeg kan især huske "En tomat, så rød som blod, fire strømper uden fod" fra Jullerup Færgeby.

Du får lige et billede af Helles flotte juletræstæppe. Motiverne er syet med maskinbroderi.



BaliQuilt har sycafe sidste gang inden jul den 18 december. Sidste åbningsdag inden jul er 19 december. Der åbnes igen tirsdag 7 januar.

Næste uge er jeg på kursus onsdag - torsdag og fredag. Et spændende kursus om emails med en af Danmarks bedste til det. Jeg glæder mig rigtig meget og har sparet sammen i et par år til kurset.
Butikken er åben som normalt tirsdag, onsdag med Karen og Rasmus på pinden og torsdag er der lukket.

Kan du have en skøn weekend.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt

PS Husk et par sting om dagen, det hjælper på sagen.


2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Hej Laila! Tak for puslespillet, jeg glæder mig til julekalenderen, det bliver da sjovt! Herligt juletræstæppe, som Helle har lavet, rigtig flot og festligt! Mange sy-hilsner til jeg alle, godt kursus til dig, Laila, hilsen Inger

    SvarSlet
  2. Inger R.
    Det lyder sjovt med julekalender! Jeg kan huske (lige pt): Magnus Tagmus, Jul i den gamle by, Jullerup Færgeby, Jul på slottet, Jul på torvet, Poul og Nulle i hullet, Nissebanden (alle sammen). Det var lige, hvad jeg kunne ryste ud af ærmet, de nyeste har jeg ikke set. Men Nissebanden ser vi med fornøjelse herhjemme hvert år i december!
    Det lyder hyggeligt med en julekalender fra BaliQuilt, det glæder jeg mig til!!
    Mange hilsner Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.