lørdag den 31. august 2019

Lappeland er åben - for en tid

Teknikkens mester - det er jeg ikke. Men for hulan, det har været noget af en tur de sidste uger. Men i dag slog jeg alle dørene op til Lappeland......

Der er lagt opslag på BaliQuilts facebookside, i gruppen "Et par sting om dagen", på reklameavisen for patchwork, nyhedsbrevet. Og igen dukkede der lidt teknik op, som drillede. Men for hulan, jeg har snart styr på det meste og eller, så får jeg det.

Du kan tilmelde dig Lappeland til og med på tirsdag. Til midnat så lukkes grænserne og indbyggerne i Lappeland får fred til at begynde på at bruge de stoffer, de har.

Jeg fejrer med jordbærkage og champagne og er klar til at tage imod alle lappelænderne i næste uge. Først med åbning af facebookgruppe og så fredag med det første projekt.

Men aller først har jeg på søndag kl. 12 en live video på BaliQuilts facebookside, hvor du kan få svar på alle de spørgsmål, du måtte have om Lappeland.

Fem år tror jeg, at du måske har hørt mig tale om online kurser. Og nu er det satm. virkelighed.

Det er så vildt. Hvad mon det næste bliver? EQ8, frihåndsquiltning eller Accuquilt - der er mange muligheder. Og jeg glæder mig til at tage fat.

Kan du have en aldeles fortryllende weekend.

Kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål eller kig med på søndag.

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



1 kommentar:

  1. Hej Laila! Tak for puslespillet, dejligt at du stadigvæk gider! Jeg håber, at der sidder nogen derude og leger med? Ja, det er noget MØG, når teknikken driller, øv! Jeg oplever det selv jævnligt, og der er ikke altid en i nærheden til at hjælpe. Derfor bruger jeg computeren mindst muligt, jeg gider bare ikke. Men vi vil jo heller ikke undvære teknikken, vel? Hav en rigtig dejlig weekend, jeg vil selv kravle i skyggen og sy nogle rester sammen! Masser af hilsner ti sy-folket fra
    Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.