lørdag den 17. november 2018

Tilmelding åben til Karlsruhe

Hej patchwork-ven

Det blev endnu en gang lørdag.

Der er trukket en vinder af quiltning på langarm, det blev Birthe. Er du skuffet, så op med humøret. Jeg trækker da lod igen inden så længe. 

I går brugte jeg dagen sammen med et par skønne quiltevenner. Vi tog på tur til Jylland og deltog i juleruten. Det var en rute mellem i alt otte patcworkbutikker, som alle bød indenfor. En dejlig hyggelig dag med megen inspiration, lækre kager og skøn patchwork. 

Jeg har lært meget af mine kollegaer i det jyske, så der kom turbo på boblerne i min krøllede kreative hjerne. Du kan glæde dig til resultaterne en gang i det nye år. 

Tilmeldingen har været åben en uges tid til turen til Karlsruhe. Jeg har skrevet til alle, som har tilmeldt sig som interesseret i turen. Derfor er der allerede solgt 18 pladser ud af 40 mulige. 

Der sendes besked til "resten af verden" i næste uge

Hav en skøn weekend og husk - Et sting om dagen, det hjælper på sagen!

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



2 kommentarer:

  1. Inger R.
    Det er bare superhygge i aller-højeste grad!! Man bliver da lidt glad i låget af at se damerne hygge sig med noget, vi alle sammen er så glade (og måske brænder) for! Tak for puslespillet, Laila, det er også bare hyggeligt. Mange glade patch-workhilsner Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      SÅ dejligt at du gider skrive en hilsen her. Og ja, det er super hygge.
      Knus til dig
      Laila

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.