lørdag den 5. august 2017

Du er inviteret, sæt kryds i kalenderen

Bladene på kalenderen flyver af hurtigere end jeg næsten kan følge med. Og lige nu er der mindre end en måned til næste pilepæl for BaliQuilt.


Den 1. september er det seks år siden, at BaliQuilt åbnede dørene for første gang. Og det skal naturligvis fejres.

Derfor vil der være åbent fredag den 1. september og lørdag den 2 september med et brag af en fødselsdagsfest.

Og du er naturligvis inviteret, det er helt sikkert en fest, du ikke vil gå glip af. Så begynd nu med at sætte kryds i kalenderen.

Og følg med i mine mails, så du får det hele med. 



Rul ned og saml mig som puslepil

Jeg glæder mig til at se dig.

Og så er det lørdag, så du får også mulighed for at hygge dig med et puslespil. Det kommer her. 




Glade hilsner
Laila

BaliQuilt

2 kommentarer:

  1. Hej Laila! Tak for puslespillet, det er altid hyggeligt! Flot dame med flot hat, flotte stoffer i flot butik, -det brune med grønt og turkis mønster har jeg en lille las af endnu! Velkommen hjem fra ferie, det er dig vel undt. Nu skal der sys! :-) mange hilsner Inger

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger
      SÅ dejligt at få en kommentar. Og skønt at du kan lide det. FLot dame - tak for det.
      Vi må få syet lidt.

      Glade hilsner
      Laila
      BaliQuilt

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.