søndag den 9. september 2012

Vidunderlig søndag

Søndagen har budt på vidunderlig leg med tråd sammen med Lone Schaadt og tråd fra Wonderfil. Hold da op, det er sjovt og nærmest meditativt at sy med flot og lækker tråd. Jeg skal lige lære tråden at kende, så jeg måtte købe et lille udvalg med hjem.

Nu er det bare at komme i sving, men da jeg kom hjem, stod der en fuldt opladet motorcykel og ventede utålmodigt. Den måtte først luftes en tur.

Derefter slette og genoprette på computeren for at få tingene til at virke og det ser det ud til, de gør ;)

Det betyder, at der kan findes en vinder på Quiltersjov fra sidste uge. Har du husket at deltage denne uge? Ellers klik her.

Hvad har du bedrevet på en vidunderlig søndag?

1 kommentar:

  1. Hej Laila, jeg kan godt forstå,at du ville lufte motorcyklen, det var jo skønt vejr. Jeg har været i haven og syet en lille smule, en sybox, blev det til. Hilsen Jane.

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.