lørdag den 3. marts 2012

En blok hver dag - blok 63

Dagens blok hedder "Arizona" og måler 12", jeg har valgt at anvende kollektionen Scribble. Meeen måtte hente et par blå mere ind. De passede ikke helt, så jeg var tilfreds. Først resultat sådan ud:


Jeg var ikke helt tilfreds, syntes ikke stjernen var tydeligt og felterne omkring centerblokken virkede ikke rigtige. Så hentede jeg et andet blåt, men det var heller ikke helt tilfredsstillende.


Jeg tog den blå, fordi har lidt sort i sig, men nej, den duede ikke helt. Så tænkte jeg, at måske den turkis kunne bruges omkring centerkvadratet. Den kunne hive lidt fat i den turkis i rosestoffet.


Men nej, den er ikke helt i skabet endnu. Ud med den importerede blå og så ind med en sort, som er brugt i en anden af marts blokkene.


Den kan jeg godt lide, stjernen er tydelig og centeret ikke for dominerende. Hvad syntes du?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.