onsdag den 7. marts 2012

Dagens syning

Nytårsdagsquilt 2011 - lukkekant syet på.
Lørdag den 3. marts var jeg til Sibbesyning sammen med en flok søde og dejlige kvinder. En lang dag fra kl. 10 - 16.00, det kan blive til en del.

Jeg havde (som vanligt) pakket godt med sager i taskerne og måtte da også gå to gange.

Men denne gang havde jeg fokus på ufoer og havde ramt rigtigt.

Inden dagen var omme havde jeg syet kanter på fem dækkeservietter, kant på mystisk nytårsdagsquilt (2011) og samlet to quilts. Wauv, det var en god følelse.


Musedækkeserviet - lukkekant syet på.
Her er det en dækkeserviet med musestof, har skrevet om det tidligere. Mønsteret er tegnet i EQ og jeg kalder den "I en kælder sort som kul". Den bliver månedens mønster, som bliver lagt på bloggen snarest muligt. Instruktion og alt til ganske og aldeles fri afbenyttelse.

Pers Quilt samlet.
Quilten til min dejlige svigersøn, han har valgt de fleste af stofferne. Mønsteret er fra maratonsyning hos symus 2011 - uha. Nu er den klar til quiltning.

Christians Quilt samlet.
Quilt til min lækre barnebarn Christian, han valgte stoffet med de vilde dyr og den gang kunne han bare sige "Grrr". Hm, han skulle vente på, at hans lillesøster fik sin quilt først. Nu er der gået næsten to år, så mon ikke det er på tide at få den færdig ;)
Tulipandækkeservietter - lukkekant på fire styk.
Fra det norske Quiltemagasinet har jeg syet i alt otte dækkeservietter. Nu er der kun en enkelt tilbage, som ikke er samlet.

Tak til Anne, som tog billeder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.