fredag den 10. februar 2012

Find fem fejl

Tillykke til Annette Rasmussen, Køge, som har vundet et par quiltehandsker. Send mig en mail eller ring vedrørende størrelse og din adresse.

Ugens fredagssjov er en quilt, hvor jeg har "syet forkert" på den ene. Der er simpelthen smuttet et forkert stof ind fem steder på den nederste quilt.

Håber du kan finde dem, så jeg kan få "pillet op".

Skriv gerne en kommentar, men IKKE hvor fejlene er. Det er jo for let for den næste. ;))

Send svaret til mig på en mail, der er lodtrækning om et sæt Ricki Tim spillekort blandt de rigtige løsninger. Du skriver svaret efter denne opskrift, fejl i øverste række, blok ??, tredie række blok ?? osv. Øverste række er de "halve trekanter i kanten af quilten.

Send svaret senest på torsdag den 16. februar, så vinderen kan afsløres næste fredag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.