søndag den 22. januar 2012

Leg i EQ



Den seneste uge har jeg slæbt stofruller ned af hylderne, lagt dem op, byttet og lagt dem op igen. Tegnet og "syet" i EQ for at få en BaliBom 2012, som jeg er tilfreds med. Det gjorde det ikke nemmere, at jeg besluttede, den skulle være i forskellige udgaver. Ind imellem ser jeg et mønster, men vælger det ikke, fordi jeg ikke kan lide farverne. Hm.


Vinter og efterår er på plads, nu mangler forår (grønne farver) og sommer (lilla farver). Rullerne er fundet frem, nu skal det afprøves i EQ.

En sej, men sjov og lærerig proces. Nu bliver det spændende at se, om de kan blive til quilts i virkelighedens verden en gang. Det kunne være toppen ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.