søndag den 15. januar 2012

De fantastiske fem

De fantastiske fem var min ide om at kunne sy fire dækkeservietter af en månedspakke fra BaliQuilt. Pakken indeholder fem fatquarter og vi spekulerer jo altid på, hvad kan det bruges til, alt det, vi forelsker os i og MÅ eje.

Dækkeservietterne er nu klar til quiltning, jeg skal lige regne efter igen, men jeg mener faktisk, det kan lade sig gøre med fem fatquarter. Det er uden afsluttende kant og bagside, men alligevel ganske godt. Til hjælp til quiltningen skal jeg afprøve de nye quilteskabeloner.

Jeg har brugt mellemfoer i 100 % bomuld for at se, hvad der sker ved vask af dem. Mellemfoeret er bare lækkert og engleblødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.