søndag den 5. december 2010

First applique finished

Placemat now with applique - dækkeserviet nu med applikation
First applique is finished and is was my first ever. It was fun and I like the look of it. Remember the problem with the size yesterday?
I sewed an extra row on to the right and on the bottom AND thought it looked quite big. Read the instructions once again and noted the final measurements. And now my placemat was to big with the extra rows. I took of the extra rows and that's the end of the story about size.

In Danish:
Første applikation er færdig og det var min første overhovedet. Det var sjovt og jeg syntes, det ser godt ud. Husker du problemt i går med størrelsen?
Jeg syede en ekstra række på til højre og i bunden OG syntes, at den så alt for stor ud. Læste instruktionen endnu en gang og lagde især mærke til målene på den færdige dækkeserviet. Og nu var det faktisk sådan, at dækkerservietten var for stor med de ekstra rækker. Jeg pillede dem af og det er slutningen på historien om størrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.