torsdag den 16. december 2010

16. december

Ready to stich! - Klar til syning!
Almost weekend again and the last before christmas. I had fun yesterday working on Quilted Symphony. All segments were sewn together, ironed and ready for stiching. My machine didn't do the work properly, the bottomthread was visible. I used the applique stiching and invisble thread. Tried to work on the tension, but it didn't work out. I'll have to contact my dealer or use my other machine.

Door number 16 will show even more of Patsy's work. Did you think, you've seen it all? Well, you haven't. Go and have a look. The next block is ready for the christmas quilt and is beginning to look like a real quilt, don't you think so too?

VISIT calendar - GET template for block 16

In Danish:
Næsten weekend igen og den sidste før jul. Jeg havde det rigtig sjovt i går, da jeg arbejdede på Quilted Symphony. Alle delene blev gjort færdige, presset og klar til sammensyning. Min maskine gjorde det ikke ordentligt, undertråden kunne ses. Jeg brugte usynlig tråd som overtråd og en applikationssøm. Prøvede at indstille spændingen anderledes, men det lykkedes ikke. Jeg må kontakte forhandleren eller sy på min anden maskine.

Låge nummer 16 viser endnu endnu mere af Patsys arbejde. Du troede måske, du havde set det hele. Men det har du helt sikkert ikke. Kig selv. Den næste blok til julequilten er også klar, nu begynder den næsten at ligne en quilt, syntes du ikke?

SE kalenderen - HENT skabelon til blok 16

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.