søndag den 15. februar 2009

New York Beauty Bag is finished

It's finished and I like it, I would very much like to sew another. Next time I think it would be wise to make two at a time and make it in short time. It has been hard making this one, cause we had some long periods in between without working on it. When ever we worked on, we had to almost start all over again to find the pace.

In Danish:
Den er færdig og jeg kan vældig godt lide den. Næste tror jeg, det ville være smart at sy to på en gang. Det har været hårdt at sy denne her, fordi der ind imellem var langt imellem at jeg syede på den. Hver gang skulle jeg næsten starte forfra for at komme "ind" i mønsteret igen.


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.