tirsdag den 13. oktober 2015

Konkurrencer på facebook eller her?

Hvordan har du det med at skulle deltage i konkurrence her?

Jeg har lige nu en "Gives væk" - på min facebookside. Det betyder, at dig som ikke er på facebook kan være med. Og det er altid trist at blive udelukket.

Derfor vil jeg bede dig skrive en kommentar og fortælle, om du vil deltage i lodtrækninger på denne måde.

Tak for hjælpen.

Du kan se facebooksiden ved at klikke her. 
(Du kan godt se den, selv om du ikke er på facebook, men ikke kommentere eller deltage)


4 kommentarer:

  1. Kære Laila

    Efter at du har fået din nye hjemmeside, har jeg savnet din blog. Jeg er ikke helt klar over, om man kan abonnere på din blog, og har haft svært ved at finde frem til den efter skiftet. Tidligere kunne man komme fra din hjemmeside til bloggen - er ikke helt klar over, om det er muligt nu.

    Med venlig hilsen
    Helle Hermansen

    SvarSlet
  2. Kære Laila,
    God idé også at bruge siden her til dine skønne konkurrencer ;)
    KH
    Lena

    SvarSlet
  3. Hej Laila
    Jeg synes også jeg savner din blog og vil da meget gerne kunne deltage i quizzer her på siden, da jeg ikke har facebook

    SvarSlet
  4. Hej Laila
    Jeg har også savnet din blog og de hyggelige konkurrencer. Troede det var helt slut, da du flyttede alt til Facebook. Tror vi er flere der vil blive glade, hvis vi som ikke er medlem af Facebook også kan være med.

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.