lørdag den 24. december 2016

Glædelig jul og godt nyt (patchwork) år til dig

Kære patchwork-ven
Det er lige før, det er nu. Julen står med den ene fod indenfor døren. Jeg lukker ned her og går på juleferie. Det betyder, at du ikke hører fra mig før i 2017.

Jeg ønsker for dig
Mit ønske for dig er, at du må opleve spændende patchwork, finde udfordrende projekter og frem for alt - NYDE tiden, du bruger med vores skønne hobby. 


En rigtig glædelig jul samt et fortryllende godt nyt (patchwork) år ønsker jeg for dig og dine. 

Yvonnes hjerter
Puslespillet er et billede af Yvonne og hendes flotte Storm At Sea Quilt, som jeg har fået lov at quilte i det nye år. Læg lige mærke til, hvordan Yvonne matcher quilten. 


Vi ses i 2017 klar til nye udfordringer. 
Og mon ikke, du også finder tid til et par sting ❤

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.