lørdag den 8. oktober 2016

Hvordan ser din stofsamling ud?

Vi har vist alle som patchworkere bare gennem få år ofte en pæn større eller mindre samling af stoffer. Noget som er blevet til overs fra tidligere projekter. Noget som vi bare måtte eje. Som nu er endt om ae-stoffer, vi enten ikke nænner at bruge eller ikke ved, hvordan skal bruges. Og som vi bare nøjes med ae på.

Du kan bruge tid på at samle puslespillet med en lille stofsamling. Måske ligner den din?

Det kunne være sjovt at se DIN samling. Så snup et billede af samlingen, noget af den eller det hele. Og læg det op på BaliQuilts facebookside. Du kan godt se med på billederne, selvom du ikke har profil på facebook.

Har du lydt til at slippe nemt over stofvalget og samtidig forkæle dig selv? Så kan det være, at du er interesseret i adventskalenderen. Kig forbi butik eller webshop, så fortæller jeg dig mere der.

PS Kalenderen er til salg fra 1. oktober - 30 oktober 2016.

Rigtig god fornøjelse med puslespillet og så vil jeg glæde mig til at se din unikke samling samlet i dyb forelskelse. Smiler.

Du finder link til webshop og facebookside ved at klikke på dem her. Du er også altid velkommen til at spørge mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.