lørdag den 24. september 2016

Vindue med savlepotentiale

På turen til European Patchwork Meeting i Alsace var vi på lynvisit i Strassbourg på vejen hjem. Her gik min vej lige forbi et vindue med savlepotentiale.

Og nej, det var ikke en patchworkbutik. Men et konditori med de smækker lækreste kager udstillet i vinduet. Og nøj, hvor jeg blev fristet. Og savlede løs (indvendig) det andet havde været for pinligt. Men jeg modstod.

Og det værste ved det. Jo, det var at en deltagerne på turen frejdigt sagde: Birthe og jeg nøjedes ikke med at stå udenfor.

Bah. Næste gang går jeg også indenfor. Og du er velkommen til at tage med. Jeg kender vejen.

Rigtig god fornøjelse med at samle kagerne. Og hav en skøn weekend.



Glade hilsner
Laila
BaliQuilt

PS Se nærmere på mit udvalg af ture HER . Og husk forslag til nye rejsemål er altid velkommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.