søndag den 25. september 2016

Planlægningen er det halve

Kære dig,
Noget af det bedste ved patchwork er selve processen. At nøje udvælge det næste projekt. Vælge til og fra. Mærke efter om det er det helt rigtige. Der efter kommer indsamlingsdelen. Der hvor der søges højt og lavt efter de perfekte materialer til projektet. Og så. Endelig kan det sjoveste begynde. Syningen. Se projektet vokse frem blok efter blok. Og til sidst nyde det smukke resultat.

Planlægningen er det halve
Ligesom med patchwork er planlægningen også det halve eller mere, når det gælder rejser. Destinationen udvælges nøje. Er der noget for en patchworker at komme efter? Hvordan med seværdigheder i området. Gode hoteller og spisesteder. Og så videre. Delene indsamles som et puslespil, indtil alle brikker er der. Det sjoveste er selve turen. Og når turen kører og er gennemført, så håber jeg, at du også nyder resultatet af anstrengelserne og har haft en fantastisk tur.  Jeg er med dig hele vejen.

Tag trygt afsted med BaliQuilt
Lige nu er der åbnet for tilmelding til ture i 2017 og en enkelt i 2018. Jeg har indtil videre lidt hemmelige planer for en tur mere i 2018. Men den kræver en del mere forberedelse. Så der må du vente lidt endnu.

Tilmeldingen sikrer dig DIN plads på turen. Du betaler et lille depositum, som du får tilbage, hvis turen ikke bliver til noget. 


Jeg glæder mig til at følges med dig på en tur  💕

Glade hilsner
Laila
BaliQuilt




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.