fredag den 11. april 2014

Quiltersjov 11. april 2014

Så er det fredag igen, i dag skulle jeg have leget med den nye ScanNCut, men ikke alt går altid, som jeg vil. En omgang migræne udelukkede mig fra det hyggelige selskab og leg med ScanNCut. Nu er jeg nogenlunde oppe på overfladen igen og klar til Quiltersjov.

Hvis du har undret dig over, hvorfor quiltere har så meget stof. Ja, så har jeg et bud på svaret ud fra jeres kommentarer. Fordi den sjoveste del af et nye projekt er ganske simpelt at vælge stofferne.

En VINDER er også fundet, det blev tallet fem, som blev udtrukket. Det vil sige, at jeg skal sige tillykke til Lisbeth Schwartz. Du har vundet et gavekort til BaliQuilt på 125 kr. Kontakt mig senest næste fredag og få koden til gavekortet.









Ugens puslespil er en af de mange smukke quilts, jeg så i Prag sidste weekend. Det var en fantastisk tur, jeg får oprettet indlæg om den og adgang til et album med billeder derfra inden længe.

preview35 piecePrag2014



Det er meget forskelligt, hvor mange som finder vej her til. Ind imellem kan jeg da overveje, om jeg skal fortsætte. Det tager tid og jeg er bundet til at være færdig fredag kl. 19.00. Ok, den regel har jeg selv bestemt. Jeg synes, det er sjovt og kan du også lide quiltersjov, så DEL. Brug knapperne herunder eller send et link til dem, som du mener kan have interesse også.

Flere læsere giver flere kommentarer og meget mere at komme efter. Flere til at inspirere, skriv hvis det er bøvlet at skrive kommentarer eller hvis der er andet, som driller her. Jeg vil forsøge at gøre tingene nemmere eller forklare, så godt jeg kan.

Jeg har valgt at gevinsten er et gavekort for, at du kan få lige præcis det, du har brug for, hvis du vinder. Det kunne også være en ting.....

Ugens quilterfilosofiske ? kommer her:

Skal gevinsten i Quiltersjov være en ting eller et gavekort?

Skriv din kommentar med dit bud på et svar herunder senest næste fredag kl. 13.00 og du er med i ugens lodtrækning.

Indtil da, pas godt på dig selv. Og husk : DEL gerne.

22 kommentarer:

  1. Hej Laila
    Jeg synes helt klart at du skal fortsætte med gavekortet så man selv kan vælge det man har lyst til - det er så ærgerligt at vinde en ting som man ikke kan bruge til noget eller som man måske har i forvejen :o)
    Jeg kommer til din demonstration af din nye skæremaskine i morgen, så vi ses snart......ha´ en god aften og en pragtfuld weekend :o)
    Mange hilsener fra Tina

    SvarSlet
  2. Hej Laila! Jeg synes, at det er så flot, at der i det hele taget ER en præmie, så det må absolut være helt op til dig! Samtidig vil jeg da sige, at jeg har været meget begejstret for gavekortet, de gange jeg har været heldig at vinde! God bedring med migrænen, jeg håber ikke, du får anfald alt for ofte! Mange hilsner Inger
    P.S. Tusind tak for en dejlig aften den 1. April, det var en rigtig god oplevelse for vores quiltegruppe. Vi følte os meget velkomne i din hyggelige nye butik, vi kunne mærken kaffeduften helt ude på gaden! Håber at det salgsmæssigt var ulejligheden værd for dig.

    SvarSlet
  3. Jeg har haft meget glæde af mine gavekort, så jeg synes helt klart, at det skal være et gavekort.
    Hilsen Esther

    SvarSlet
  4. Det skal da være helt op til dig, Laila, om det skal være ting eller gavekort.
    Jeg har vundet både gavekort og FQ-pakke hos dig, og begge dele har været super. Bare det at vinde er jo skønt, når man ikke har alverdens penge at købe ind for!
    Hilsen Annelise

    SvarSlet
  5. Jeg synes gavekort er så dejligt at få Så kan man købe lige det man går og ønsker sig,, og lidt til Så har man jo fået begyndelsen ;);
    Men jeg kan jo på den anden side også godt lide at få pakker, Så nu bliver jeg i tvivl

    SvarSlet
  6. Hej Laila!

    Nu har jeg været heldig flere gange, og jeg har været meget glad for gavekortene, Det får du jo nok lidt mere i kassen af, for der købes jo altid lidt ekstra - smiler, men du er jo i den situation, at du selv kan bestemme.

    Jeg synes det er hyggeligt at lægge puslespil og evt. løse krydsord. Vi skal jo ikke sy hele tiden.

    Ha. en rigtig go' sy søndag (det bliver blæsende), og rigtig go' påske til dig og din familie.

    Hilsen
    Ingelise

    SvarSlet
  7. Hej Laila

    Det er dejligt at vinde et gavekort, men jeg er også sikker på, at du vil finde nogle gode "ting" som gevinster, så det må helt bestemt være op til dig, hvad gevinsten skal være. Tak for en hyggelig blog og en dejlig forretning på nettet.

    Hilsen
    Aase R

    SvarSlet
  8. hej Laila desværre har jeg ikke været heldig endnu, men jeg syntes et gavekort er fint, så kan man jo købe hvad man har lyst til Ane

    SvarSlet
  9. Hej Laila. Jeg nyder at læse dine små nyhedsbreve og synes det er flot du udlodder en gevinst hver uge. Jeg synes godt det må være en ting og gerne en overraskelse :) Så bliver det mere som en gave, og jeg tror de fleste godt kan lide gaver :) Og man kan jo stadig vælge at få sendt noget ekstra med, hvis der nu lige er noget man mangler ;)
    God weekend. Hilsen Else Marie

    SvarSlet
  10. Hej Laila
    Jeg synes bestemt det er dejligt at vinde, og det er er selvfølgelig super at kunne vælge selv, men en ting ville også være ok, det er glæden ved at vinde der tæller.
    God søndag. Hilsen Jette H.

    SvarSlet
  11. Jeg er nok mest til en gave ....
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  12. Hej Laila
    Jeg synes det er rigtig godt, at gevindsten er et gavekort. Så kan man købe lige det, man står og mangler, og mere til :-) God søndag. Hilsen Lone J

    SvarSlet
  13. Hej Laila, ja, den migræne kan godt nok slå en af pinden, den "gave", har jeg også fået, ØV. Jeg syntes jo også, det er så flot, du giver en gevinst hver uge. Om det skal være det ene eller det andet, er helt op til dig. Mange hilsner Jane

    SvarSlet
  14. Hej Laila, begge dele er en god ting. Hvis man vinder en ting som man måske ikke selv kan man jo komme lidt ud over tryghedsrampen og prøve noget nyt. Og med gavekortet kan jo købe lige det man har lyst til.

    Knus
    Winnie

    SvarSlet
  15. Hej Laila jeg synes at vi er meget heldige at du vil lege med os og at vi kan vinde. Det er op til dig hvad gevinsten skal være , med jeg tror også du får mest ud af gavekortet. God påske.

    SvarSlet
  16. Hej Laila, jeg synes det er skønt med de ugentlige puslespil, dem ser jeg meget frem til hver uge. Jeg er nok mest for gavekortet, så kan man jo købe noget at det man lige mangler + lidt mere, for man mangler jo altid lige et eller andet, når man syr patchwork, selv om stoflagrene er fyldt til bristepunktet. Håber fredags sjov fortsætter.
    God påske til dig og din familie.
    Hilsen
    Kirstine Heldam

    SvarSlet
  17. Hej Laila. Jeg er mest til en ting. Gerne en overraskelse, som man kan gå og glæde sig til. Dog er det helt op til dig, da det jo er dig der står for hele arrangementet. Jeg er bare glad for, at være med.
    God påske.
    Lilian

    SvarSlet
  18. Det er jo den glade giver, der hvad der gives væk
    God påske
    vh Karin L

    SvarSlet
  19. Hej Laila
    Synes stadig det skal være et gavekort, således man selv kan vælge.
    God påske til alle her på siden
    Gitte M

    SvarSlet
  20. Hej Laila
    Det må være op til dig, hvad det skal være gavekort eller gave.
    Du kunne også lade True Random Number Generator bestemme om det skal være det ene eller det andet.
    AC

    SvarSlet
  21. Synes helt bestemt at det er op til dig at bestemme, men skulle jeg være heldig at vinde igen, ville jeg være glad for en ting du har valgt.
    Rigtig god påske til dig

    SvarSlet
  22. Hej Laila.

    Jeg synes det skal være et gavekort. Det ville være ærgerligt, hvis man eksempelvis vandt stof i en farve, man ikke bryder sig om. Så kommer det bare til at ligge ubrugt i skabet. Håber du er kommet ovenpå igen. God påske.

    Hilsen Connie P

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.