tirsdag den 1. april 2014

Leg med Farver i APRIL 2014

1. april og en ny farve til månedens LEG med Farver. Det blev turkis blå/grøn, som vandt med 54 % af stemmerne. Tak til jer, som har leget med og afgivet jeres stemme.

Ny måned betyder også, at der er fundet en vinder for marts. Det blev Marianne Skavn, som har vundet en fatquarterpakke fra BaliQuilt. Du kan se pakken her.

Find frem og vind!
Hensigten med denne leg er at inspirere til nye ideer, lege med farverne OG have chancen for at vinde en lækker fatquarterpakke.
Alle billeder samles i album på BaliQuilt Facebook med skaberens navn på billedet. De anvendes ikke til andet formål end inspiration og glæde for andre quiltere. Der kommer link på her, så snart første bidrag er indgået.

Syet af Marianne Skavn

 Reglerne for deltagelse er enkle:
1. Du skal selv have syet det
2. Det skal være færdigt
3. Månedens farve skal tydeligt indgå
4. Det må ikke tidligere have deltaget i Leg med farver
5. Du kan deltage en gang hver måned.
6. Vinderen afsløres her på fb og på min blog,
7. Vinderen skal selv kontakte mig senest den 15 i måneden efter deltagelse.
8. Billedet skal være i albummet for at deltage, kig gerne selv efter, om jeg har husket dit billede ;)

Slå selv billedet op på facebook, send det til mig på mail eller i brev. Jeg samler dem i albummet, som kan ses her på Facebook og på min blog.


Du kan se månedens album for Leg med Farver her.

2 kommentarer:

  1. Hej Laila. Skal alle farver være repræsenteret på quilten, eller skal det bare være en af farverne?
    Hilsen Annelise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annelise
      Det er farven turkis, som er månedens farve. Den er sådan blå/grøn, derfor denne tilføjelse. Prøv at se, hvad du har i cirka den farve og leg med.

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.