mandag den 3. marts 2014

Leg med farver - marts 2014 - GRØN

Leg med farver - find frem og vind!
Hensigten med denne leg er at inspirere til nye ideer, lege med farverne OG have chancen for at vinde en lækker fatquarterpakke.

Alle billeder samles i album på BaliQuilt Facebook med skaberens navn på billedet. De anvendes ikke til andet formål end inspiration og glæde for andre quiltere.


Leg med Farver er GRØN i marts måned.

Vinder i februar blev Jette Hansen, som skal kontakte mig senest 15 marts for at få sin gevinst.



 Reglerne for deltagelse er enkle:
1. Du skal selv have syet det
2. Det skal være færdigt
 3. Månedens farve skal tydeligt indgå
4. Det må ikke tidligere have deltaget i Leg med farver
5. Du kan deltage en gang hver måned.
6. Vinderen afsløres her på fb og på min blog,
7. Vinderen skal selv kontakte mig senest den 15 i måneden efter deltagelse.
8. Billedet skal være i albummet for at deltage, kig gerne selv efter, om jeg har husket dit billede ;)

Slå selv billedet op på facebook, send det til mig på mail eller i brev. Jeg samler dem i albummet, som kan ses på Facebook og her min blog.


Du kan se de indsendte bidrag her, husk altid at kigge ind og se om dit billede er kommet med i albummet. Du deltager først i lodtrækningen, når billedet er kommet i der.

1 kommentar:

  1. Hej Laila, vil lige fortælle at jeg er meget glad for mit bord, kan quilte uden at få ondt i skulder,når maskinen er sænket ned.
    Mange hilsner Solvejg

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.