lørdag den 29. marts 2014

Leg med farver APRIL 2014

Det er tid at finde en farve til næste måned. April kalder inden længe.

Stem her:

Klik her for at udfylde spørgeskemaet








Leg med farver - find frem og vind!
Hensigten med denne leg er at inspirere til nye ideer, lege med farverne OG have chancen for at vinde en lækker fatqu
arterpakke.

Alle billeder samles i album på BaliQuilt Facebook med skaberens navn på billedet. De anvendes ikke til andet formål end inspiration og glæde for andre quiltere.

Reglerne for deltagelse er enkle:
1. Du skal selv have syet det
2. Det skal være færdigt
3. Månedens farve skal tydeligt indgå
4. Det må ikke tidligere have deltaget i Leg med farver
5. Du kan deltage en gang hver måned.
6. Vinderen afsløres her på fb og på min blog,
7. Vinderen skal selv kontakte mig senest den 15 i måneden efter deltagelse.
8. Billedet skal være i albummet for at deltage, kig gerne selv efter, om jeg har husket dit billede ;)

Slå selv billedet op på facebook, send det til mig på mail eller i brev. Jeg samler dem i albummet, som kan ses her på Facebook og på min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.